Van verschillende formulieren apart invullen, naar alles in één keer gegenereerd.
Bij een overlijden moeten er verschillende formulieren worden ingevuld met de gegevens van de overledene en de opdrachtgever. Zoals de een aanvraagformulier LVC, begrafenisformulier en opdrachtbevestiging. Door te werken met een online vragenformulier worden deze gegevens één keer ingevoerd. Vervolgens worden de verschillende documenten, met de juiste gegevens op de juiste plek, in één keer gegenereerd. Dit allemaal binnen de je eigen werkomgeving. Zonder externe abonnementskosten.

Tijdwinst ondernemer:
minuten per nieuwe uitvaart.

Probeer onze assistenten nu gratis uit

Van wensengesprek handmatig uitwerken, naar reviewen en versturen.
Het uitwerken van een wensengesprek met een nieuwe familie kan een tijdrovend klusje zijn. Alles wat besproken is moet erin terugkomen, maar ook advies of kennis die jij als uitvaartondernemer hebt. Met een audio opname (zelf ingesproken samenvatting, of volledig gesprek met klant) in combinatie met AI geneer je in een paar minuten een samenvatting of concept email van de wensen. Geheel in jouw schrijfstijl, met de vorm en inhoud die mensen van je gewend zijn.
Tijdwinst ondernemer:
minuten per nieuwe uitvaart.


Van kosten zelf opzoeken, naar een automatisch gegenereerde kostenbegroting.
Als je dan toch al je wensengesprek met audio opneemt. Laat dan ook een digitale assistent de wensen uitwerken in een kostenbegroting. De assistent gaat razendsnel opzoek naar de kosten van de wensen die benoemd zijn in het wensengesprek. De begroting word geheel in je eigen huisstijl opgezet. Zo hoef je het alleen nog maar na te lopen en te versturen.

Tijdwinst ondernemer:
minuten per nieuwe uitvaart.
